Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Hej!

Förlåt för min kassa uppdatering men min motivitation har legat rätt lågt i bloggväg samt att det inte har gått så bra med Millan.
Igår så hämtade min faster mig på direkten efter skolan för att åka till stallet och rida Catten (hennes 4åring) och för att senare åka till Wieger de Boer och kolla när hennes medryttare till Corina (min fasters andra häst) skulle rida för honom. Catten red jag bara en kort stund för att bara känna lite på henne. Idag så åkte vi först till Wieger och sen hem för att jag skulle rida Catten igen. Denna gång kom mamma och då filmade hon även lite. Ridpasset gick super och min faster sa att hon aldrig sett mig rida så bra förut så det var ju roligt att höra! Filmer kommer inom kort!

Corina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0