Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Vet inte om detta kommer funka

Asså jag är väldigt tveksam till denna bloggen, i början tyckte jag att det var skoj och så men som ni märker ligger min blogg motivitation på 0, dessutom går det inte så bra med Millan just nu. Men vi får se vad jag gör med denna blogg, kommer iaf ha kvar den och ha den och lägga upp bloggtävlingar på osv. Dock skulle det vara skoj att ha nån fin blogg med nån kompis, hör av er om ni är intresserade ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna:]

Jag är :]

2013-02-21 @ 18:14:47
Postat av: Linda

Jag är!! :D

2013-03-06 @ 19:44:09
URL: http://lindaochkingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0