Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Sjukling over here!

Nu har jag vart sjuk till och från i nästan 3 veckor vilket suger rätt mycket. Senaste veckan har jag legat med 39-40 graders feber och tagit slut på 2 toarullar/per dag och sår runt hela näsan då jag snytigt (heter det så?) mig hela tiden, detta hör ju såklart ihop med Millan-förbud senaste veckan för det är då jag vart som värst och ja så lyder min bortförklaring.

Annars så ska jag och Millan vara med på en programträning på söndag och det tar vi som det kommer helt enkelt, men förhoppningsvis är det går det liiiiite bättre än sist.

Så det var allt jag hade att säga här mitt i natten, i min säng när jag inte kan sova, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0