Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Dagens ridpass 20/10

Igentligen gårdagens ridpass igen, jag suger på att blogga.. Skyller på att jag sov över hos Nicole inatt. Jag red iaf ut i regnet med Linda och hennes mamma, Kingen och Donnatella. Red även på fotbollsplanen en stund som vi brukar göra när vi rider ut. Hon kändes fin men blev lite trött i slutet men laddade till sen när vi rejsade på lite galoppstigarna, öronen var spikrakt framåt och lite glädjeskutt la hon även till, dock väldigt snälla skutt och det är jag glad över för att annars skulle jag nog tuggat lite grus... Haha!

Det ska även nu vara världscupen i hoppning men tennisjäveln har ju dragit över på tiden, 26 minuter för att vara exakt. AAAAARRRRGGG!


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. jag tog inte de niro stövlarna för det spöregnade på framridningen och jag är lite rädd om dem ^^

2012-10-21 @ 19:41:54
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0