Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Wieger De Boer

Helgen har spenderats med med min faster och jag har sovit över hos henne lördag-söndag. Min faster har ju hästar och en utav dom (Corina) skulle dressyrtränas för självaste Wieger De Boer med hennes 2 medryttare som båda är dressyrtanter. På lördagen gick det sämre och söndagen gick det jätte bra! Bara av att kolla och lyssna så lär man sig verkligen otroligt mycket!
 
Ni som inte vet vem Wieger är så är han alltså en Grand Prix ryttare i dressyr med många världscupsegrar och han kommer från Tyskland och harsin gård där, så lektionerna sker alltså på engelska.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0