Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Vad vill ni läsa om?

Vad vill du läsa mer om här på bloggen?
 
Vill ni bara läsa om Millan? Eller fler varierade inlägg såsom utrustning, tips, ridövningar? Eller vill ni läsa om ridpass på ridskolan också eller kanske om vardagen? Kommentera!
 
 
Sitter och kollar lite på gamla bilder och jääääklar vad vi har utvecklas! Ska be någon som är duktig på att fota, typ Heidi eller Agnes om dom kan fota så får ni se utvecklingen.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Allt! haha men svara när jag ringer!!!!!!!!!!!!!! :D <3 (lite btw sådär)

2012-11-09 @ 21:14:13
URL: http://nicole98.devote.se
Postat av: Hanna the banana

Random saker, allt, ridningen, allt, lite kul saker typpppp

2012-11-11 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0