Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Utrustningsinlägg?

Hej på er allesammans!
Nu är det såhär att jag funderar på att skriva lite utrustnings inlägg men har noll ideér! Jag vill alltså skriva utrustnigs inlägg då det är det som jag tycker är roligast att läsa. Så fort jag klickar mig in på en ny blogg så kollar jag direkt i kategorin utrustning, om det inte finns nån utrustningskategori så är det hej då med den bloggen!
 
Så nu vill jag fråga er alla om vad ni vill läsa om för utrustning. Kommentera förslag så gör jag ett/flera inlägg om dom sakerna som verkar inressanta. Så vad väntar ni på? Kommentera!
(Hehe bra sätt att få kommentarer på!)
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Lägg upp det som du vill köpa på gloobeen!! :D hihi

2012-11-25 @ 14:05:46
URL: http://nicole98.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0