Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Snyggaste utrustningen enligt mig

Börjar uppifrån och ner med ryttarens utrusning, hjälm, väst och stövlar. Tar dom två snyggaste av varje sort som finns i sortimentet.
 
Hjälmar:
Charles Owen Wellington Classic. Behöver jag ens säga att att den är snygg? Så klassisk och bara såååååå snygg!
Charles Owen ayr8. Dock inte lika snygg som den förstnämda men ända såå fin!
 
Väst:
Finns egentligen bara en väst som är helt outstanding, snyggast och skönast. Jag pratar så klart om Racesafe västen. Och jag själv har även turen att äga en sån här, efter ett års sparande kunde jag äntligen köpa den, även fast den är dyr (över 2000 kr..) så är den värd varenda krona!
 
 
 
Stövlar:
Jacson Pioneer: Mina drömstövlar som står högst upp på julklappslistan och om jag inte får dom då så ska dom defenitivt sparas och köpas senare. Det som är så bra med som är att dom finns i hur många olika storlekar som helst (vidd, längd). Och jag som har jätte långa vader samt pinnsmala är det dom här och dom under som passar mig.
(Dom gör sig absolut inte rättvisa på bild!)
 
Mountain Horse Supreme High Rider: Även denna stövel är sjukligt snygg! Nästintill snyggare än Pioneerstövlarna, men eftersom dom här absolut inte ligger i min prisklass så är dom inte så rimliga (tyvärr). Men samma sak här som med Pioneerna så finns dom i hur många olika storlekar som helst, super!
 
 
 Vill ni ha fler såna här inlägg? Eller med annan sorts utrustning? Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0