Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Resultat för dagen

Dagens resultat blev 56,??% vilket jag har supernöjd med men dommar var väldigt snål och bara 3 av 9 fick precis över 60%. Hon var verkligen rena drömmen på framridningen shit vilken ponny! Bra i handen bra form, väldigt pigg men ändå inte springig. Galoppfattningarna satt som en smäck och även där var hon fin i formen och stadig. Väl inne på banan kom vi först inte över halva ridbanan då hon tyckte det var såå läskigt med staket och domare, och jag trodde det så igår gick jag med henne där inne och hon var superlugn och brydde sig inte alls. Själva programmet gick också bra bara det att hon var jättespänd och rädd vid staketet samt att galoppfattningarna blev pankaka och det blev fördröjda fattningar i båda varven samt att hon fattade fel galopp i höger först. Annars var hon riktigt fin och jag hade en bra känsla. Åh vad jag älskar dig Millan! <3
Film och bilder kommer!

Blogg.se appen vill just nu inte sammarbeta så inlägget blir bildlöst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0