Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Dagens ridpass 29/11

Vi (jag och Linda) började med att gå ut ca en halvtimme innan ridhuset blev ledigt för att värma upp dom utomhus. Men den ideén sumpades totalt när vi gick ut då hon fick ungefär 1 dm snöstyltor på typ 3 steg.. Så jag fick leda henne. När vi sen kom in till ridhuset så skulle jag först jogga fram henne i en lägre form med hon ville inte riktigt ta stöd på bettet men det blev bättre mot slutet. Red runt lite kravlöst i lägre form hela passet med fokus på lösgjordhet. Galoppen var även väldigt fin och det blev bara en fattning där hon bara sprang, men när jag samlade ihop henne och la galoppskänkeln så svara hon finfint. Men hon var väldigt fin nästan hela tiden och jag är nöjd överpasset! 
 
Bild kommer senare då dom finns på mobilen och jag orkar inte ladda över dom till datorn. Men ni kan ju alltid fantisera er en fin bild^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0