Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Dagens ridpass 18/11

Dagens ridpass blev ett pass i paddocken. Millan har fått en ny brun hoppsadel som är heeelt underbar, provred den idag och är kär! Fick en bra sits och blev väldigt följsam i den! Nu åter till passet: Red med travbommar + galoppbommar och hon var bra i formen, lite för pigg och mjuk i sidorna. Hon blev jäkligt taggad i galoppen och rusade samt blev lite stark mot bommarna, haha! Men hellre det än seeg och otaggad. Fick en väldigt bra känsla och är supernöjd. Ska ha henne imorn också så då får hon gå lite lugnare eller ute i skogen.
 
Millan är en ängel sänt från ovan och jag älskar henne oerhört mycket! Min bästa vän! ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Philippa

Hej! Nu har jag första frågestunden på min blogg, kika gärna in och ställ några frågor, please :)

Direkt länk: http://fourfux.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

Tack på förhand!

2012-11-19 @ 15:57:15
URL: http://fourfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0