Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Dagens ridpass 10/11

Dagens ridpass blev ett 45 minuters långt pass i ridhuset.
Började med att skritta ut i ca 15-20 min i skogen därefter in i ridhuset. Joggade igång henne i en lägre form så hon verkligen fick sträcka ut. Passet gick mycket ut på lösgörande. Plockade upp henne i formen sen och jobbade med att få fram näsan på henne, och hon tycker de e såååå jobbigt då att gå bakom hand har vart hennes sätt att komma undan då hon inte riktigt har fått dom musklerna än. Sen satte någon på radion och då blev hon spänd och vågade inte gå förbi hörnet. Så för att sammanfatta ridpasset kan man säga att det började bra och slutade sämre, precis så man inte vill ha de, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0