Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Nytt

Som jag visat er förut så fick jag ett presentkort på The Horse i julklapp. Idag åkte jag, mamma och pappa till Sickla då dom skulle till nån optiker och medans dom var där så passade jag på att kila in på The Horse. Fick med mig ett bett hem till Millan samt ett par lite varmare ridstrumpor. Bettet är ett rakt gummibett som jag tror och hoppas att det passar bra på frun, eftersom hon är känslig i munnen och har rätt svårt att ta ett ärligt stöd på bettet. Ska variera med detta bett samt hennes tredelade sötmalmbettet som hon går bra på.
 
Smalt Gummibett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0