Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Ledsen

Hejhej!
 
Sorry för usel uppdatering med jag får skylla på att jag har 3 prov denna vecka (4 om man räknar med gröna kort kursen provet) och även 2 läxor, fullt upp med andra ord. Sen har jag inte haft Millan heller, har ju henne imorrn men frågan är bara hur jag ska komma dit i detta fina snöoväder, bussarna gick inte idag när jag skulle hem från skolan, men det verkar lätta lite som tur är! Men på söndag så ska Heidi fota mig och Millan på en snötäckt äng och förhoppningsvis nya fina bilder till en ny header! Har kollat väder och det ser ut som att det ska bli bra foto väder också, toppen!
 
Vill ni se shoppingen från Stockholm Internationel Horse Show?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

aaaaa ;)

2012-12-07 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0