Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Glad!

 
Är väldigt glad just nu pga av 2 saker. Nummer 1 är att jag har pratat med Malin (Millans ägare) och hon har sagt att Millans hosta är mycket bättre nu, ni fattar inte hur lätta jag är att hon äntligen är på bättringsvägen!
Den andra saken är att på kvällen imorgon så ska jag förhoppningsvis få hoppa Millan! Emma (ägaren) ska gå på en kurs på förmiddagen och beroende på hur hon är då så kanske det blir lite skutteliskutt! Dock får jag inte hoppas för mycket men jag kan ju inte låta bli att vara glad. Men om det blir av kan ni räkna med film iaf.
 
Nästa vecka har jag Millan varje dag då ägarna åker till fjällen tror jag, men då kan ni räkna med updatering iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0