Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

:(

Det gick tyvärr inte att sy in stövlarna :( Han sa att det var jätte svårt och jätte dyrt, det skulle kosta runt 1000-lappen och uppåt. Men som tur är så funkar ju stövlarna att använda bara det att jag ville ha den där "ett extra skinn" känslan. Men det är bara att leta vidare. Dock har jag ju sökt på internet om det funkar att sy in ridstövlar och då står det att man kan det. Men det är bara att leta vidare efter en grym skomakare, det är ju aldrig försent..
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Andersson

Var med och tävla om en unik bloggdesign hos mig, länken finns på min presentation!

2012-12-18 @ 20:13:52
URL: http://nattstad.se/lovisaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0