Om Maja och Millan

Maja

"Millan"

Vad roligt att du har hittat hit! Mitt namn är Maja och jag har en medryttarhäst som heter Stenbroåsens Camilla och det är henne jag bloggar om! Undrar ni något mer? KOMMENTERA!

Dagens ridpass 30/11

Jag och Linda red ut i det mysiga vinter höstmörkret, super mysigt var det! Vi red rätt mycket i trav och galopp i ett rätt högt tempo, med många skrittpauser såklart. Hästarna var superpigga och ville att det skulle gå ännu snabbare än vad vi ville, hehe. Det slutade med att jag och Linda inte fick stopp på dom, och medans vi försökte få stopp på dom så satt vi och asgarvade, och det gick ju inte så mycket bättre då, haha!
Jag fick bara hoppa av några ggr för att ta bort styltor under fossingarna också så det var ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0